Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 29. juli 2015

Perlehavet


Jeg vil være venn med deg for alltid.
Ligge på en åpen slette når det regner.
Å kjenne dråpene vaske meg ren,
som om jeg var inne i det våte i ditt perlehav.
Jeg springer, jeg letter.
Jeg kommer i blomstene dine,
du vidunderlige kvinne
du vidunderlige skapning

aunesand.com 2015

Ingen kommentarer:

Send en kommentar